Kiekvienais metais mes išrenkame Metų spalvą – spalvą, kuri, mūsų nuomone, atspindi ateinančių metų nuotaiką ir pagrindines tendencijas.

Ši spalva ne šiaip išgalvojama. „Sadolin“ dirba speciali spalvų prognozuotojų komanda, kuri kelias savaites svarsto šį sprendimą. Darbas pradedamas rugsėjo mėnesį, kai spalvas dievinantys dizaino specialistai pasikviečia nepriklausomus šios srities ekspertus, dirbančius interjero, pramoninio, gaminių, mados ir architektūros dizaino srityje, kad aptartų pagrindines kitų aštuoniolikos mėnesių tendencijas.

Mūsų spalvų prognozuotojams pasirinkus pagrindines spalvas ir tendencijas, apie dvidešimt vyresniųjų „Sadolin“ spalvų specialistų iš viso pasaulio praleidžia tris dienas siaurindami plačias tendencijų koncepcijas į dominuojančias idėjas, penkias tendencijų istorijas, spalvų paletes ir metų spalvą.

Šių seminarų metu nuolat girdima frazė „Zeitgeist efektas“. Iš esmės ji reiškia, kad visi kalba apie tuos pačius dalykus ir kuria naudodami tas pačias medžiagas bei spalvas. Pasinerdami į „Zeitgeist efektą“ mūsų spalvų specialistai gali užfiksuoti akimirkos dvasią – tai svarbiausia prognozavimo proceso dalis.

Po seminarų spalvų prognozuotojai kuria koncepcijas arba „maketus“, kurie padeda suformuluoti aiškią idėją, ką reiškia kiekviena tendencija. Po to komanda imasi fotografuoti iliustracijas kiekvienai tendencijai. „Kiekvienais metais dirbame su keliais fotografais ir stilistais“, sako Louise Smith, viena iš vyresniųjų pasaulinių spalvų dizainerių. „Todėl nuotraukos atrodo naujai, o skirtingos tendencijos pasižymi maksimalia įvairove.“

Fotografams, stilistams ir dekoratoriams išsiskirsčius, mūsų spalvų prognozuotojai apibūdina kiekvienos tendencijos ypatybes ir aspektus. Paskaitykite www.colourfutures.com ir praneškite mums, ką manote.